Робочою групою Дмитрівської сільської ради проведено об’їзд закладів торгівлі
Враховуючи гостру актуальність питання створення безбар'єрного простору в Україні, особливо через ситуацію зі значним збільшенням в Україні людей з обмеженими можливостями, інших маломобільних осіб, яке спричинено збройною агресією з боку російської федерації, та необхідність привернення уваги громадськості та населення до даної проблеми, робочою групою Дмитрівської сільської ради проведено об’їзд закладів торгівлі, які здійснюють підприємницьку діяльність на території громади.
З проведенням роз’яснення що таке безбар’єрність і чому це важливо.
Зокрема, звернули увагу на виконання доручення Офісу Президента України від 12 травня 2025 року, розпорядження КМУ «Про затвердження плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року» від 25 березня 2025 року № 374-р та листа Міністерства культури та стратегічного планування України від 13 травня 2025 року №06/127/4790-25 «Про проведення Національного тижня безбар’єрності», про реалізацію флагманського проєкту створення безбар’єрних маршрутів у населених пунктах територіальних громад «Рух без бар’єрів», Дмитрівська сільська рада рекомендує вжити заходи щодо облаштування закладів торгівлі відповідними заходами безбар’єрності та доступності для всіх осіб з обмеженими можливостями згідно з вимогами Довідника безбар’єрність (https://bf.in.ua/), ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення".
Одночасно проінформували, що постановою КМУ від 11 лютого 2025 року № 144 затверджено нові правила торговельного обслуговування населення. Оновлені правила містять як удосконалені норми чинних, так і нові вимоги - зокрема, щодо забезпечення доступності магазинів та закладів громадського харчування для осіб з інвалідністю. Наприклад, мають бути пандуси, спеціальні місця для паркування, а також можливість отримати допомогу від продавця. Нові правила набудуть чинності після завершення воєнного стану, коли повністю запрацює оновлений Закон про захист прав споживачів.
Проте підприємства сфери обслуговування мають прагнути вже сьогодні створювати безбар'єрний простір для своїх клієнтів!

