Завітало літо в ДНЗ "Івушка"
Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей в ДНЗ "Івушка". Основна мета роботи вихователя в літні місяці полягає у забезпеченні оздоровлення, збереження життя дітей та організації активної, змістовної, різноманітної та цікавої для них діяльності, під час якої формується дитячий колектив, засвоюються правила та виховуються позитивні навички культурної поведінки, накопичуються уявлення про навколишній світ та оточуюче середовище
Для організації плідної життєдіяльності дітей необхідно продумати не тільки умови для виникнення самодіяльності та розвитку сюжетно рольових, творчих ігор, але й прийоми навчання дітей ігровим діям, мотивацію трудової діяльності тощо. Оздоровчий вплив перебування на свіжому повітрі залежить від правильно організованої рухової активності дошкільників. Ми проводим рухливі/ спортивні ігри та розваги, у яких беруть участь усі діти групи. Тому їм пропонуються вже знайомі ігри. Нові вводяться та розучуються на фізкультурних заняттях. Для забезпечення оптимальної рухової активності дітей педагоги використовують різні організовані форми занять фізичними вправами рухливі ігри, спортивні вправи з елементами змагань, а також пішохідні прогулянки, екскурсії, прогулянки по маршруту (туризм). Це стимулює дітей до самостійності: вибір теми гри, розподіл ролей, встановлення позитивних, дружніх взаємин тощо. Доцільними є розваги, які проводяться на свіжому повітрі: ляльковий, настільний театр; дитячі концерти; спортивні, музичні, літературні дозвілля; читання художньої літератури з подовженням, розповідання казок та ін. В червні місяці вихователі Герич Олена Анатоліївна провела спортивну розвагу " У пошуках посмішки ," а вихователь Кущова Галина Володимирівна провела Квест " У пошуках
скарбів." Закріпили знання дітей у межах 10, навички прямої і зворотної лічби, орієнтуватися у просторі, на аркуші паперу, виконувати словесні інструкції, знаходити спільні й відмінні ознаки предметів, закріпити знання про геометричні фігури, вміння працювати в парі; закріплювати знання про звуки. У розвагах діти розвивали мовлення, пам'ять, комунікативні навички дітей, увагу, логічне мислення, творчу уяву, дрібну моторику рук; виховували ініціативність, самостійність, інтерес до знань, колективізм.
Всім було весело і цікаво.