Гурткова робота – як засіб розвитку творчої особистості
Гурткова робота в закладі дошкільної освіти «Івушка» забезпечує можливості щодо вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей. Система гурткової роботи комплексу спрямована на розвиток обдарованості вихованців, їх здібностей, талантів, розвитку творчої особистості, формування естетичного смаку, здорового способу життя, на задоволення потреб дітей та батьків.
На базі закладу дошкільної освіти «Івушка» відбулось засідання творчої групи вихователів Дмитрівської ОТГ. На нараду завітали спеціаліст відділу освіти,молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Г.В.Кущова ,керівники гуртків, вихователі.
Кущова Г.В ознайомила присутніх охопленням різноманітною гуртковою роботою дітей у дошкільному і шкільному підрозділах та з тісною співпрацею з позашкільними закладами, доповіла про результати здійснення контролю у комплексі. В своєму виступі Галина Володимирівна зазначила, що гурткова робота перебуває на постійному контролі адміністрації, керівники гуртків мають достатню науково-теоретичну підготовку, враховують індивідуальні здібності, нахили і інтереси дітей. «Можливості для всебічного розвитку дітей дуже широкі, а здібності й нахили дітей - багатогранні. Нам педагогам треба тільки знати і уміти відкривати їхні таланти й розвивати їх».
Завідувач Лебідь О.В ознайомила учасників із роботою закладу. Зазначила, що в нашому дитячому садку на тлі розв’язання завдань оновлення дошкільного виховання виникла цілісна система педагогічної роботи,яка здатна забезпечити успішний розвиток дитини дошкільного віку.
Вихователь Касіротська О.О провела відкрите бінарне заняття з англійської мови "Walk to the magic forest". Привітавши гостей пісенькою "How are you?" вихователь разом з дітками здійснили уявну прогулянку до чарівного лісу. Там рухаючись по слідам тварин, діти пригадували їх назви та колір. А під час динамічної паузи «If you happy…» розбудили ведмедика, познайомилися з ним, розповіли йому віршик "Teddy bear". Повернувшись до дитячого садочка на закріплення пограли в гру «Склади тваринку». Після чого вихователь нагородила діток смачним подарунком.
Поділилася ефективними формами та методами роботи керівник гуртка Герич О.А ., які вона використовує на своїх заняттях з дітками. Олена Анатолівна переконана, що під час гурткової роботи, в неї є можливість розвивати індивідуальні інтереси дітей, їхні здібності, забезпечувати особистісно-гуманний підхід, формувати стійкі потреби самостійно пізнавати. Ознайомила педагогів з однією з нетрадиційних технік малювання,а саме ебру - малювання на воді. На майстeр-класі проведеному для педагогів викликала бажання зануритись у таємничий світ фарб, що «танцюють». Формувала уявлення про вплив ебру на розвиток фантазії, дрібної моторики, посидючості у дітей.Техніка живопису на воді є арт-терапією для малюків, допомагає їм розкритися, повірити в себе, відчути впевненість у своїх силах. Вихователь говорить: «Кожна крапля, яка потрапляє у воду, розтікається в коло, яке ми можемо перетворити абсолютно в будь-яку бажану форму. Цінність мистецтва Ебру визначається не тільки результатом, а й самим процесом. Як все Східне, малювання Ебру являє собою нескінченний рух, настільки прекрасне, що не можна не захопитися»
Цікаво та змістовно виступили інші учасники засідання творчої групи. Вихователі зазначили, що використовують ефективні засоби, інноваційні методи та прийоми організації навчально-виховної діяльності.
По закінченню наради керівник творчої групи Кіктєва Н.А визначила з присутніми мету і завдання роботи групи на наступну зустріч.Також акцентувала увагу, що такі засідання -одна з важливих масових форм методичної роботи з педагогами.Педагогічні засідання –не лише колегіальний постійно діючий орган управління ,а й творча лабораторія ,що досліджує і колегіально вирішує проблемні питання життя колективу дошкільного закладу,націлює педагогів на зростання професійної майстерності,стимулює розвиток творчого потенціалу,підвищує якість і ефективність освітньо-виховного процесу.
По закінченню наради гості та колектив щиро подякували за висвітлений змістовний, цікавий матеріал та ефективні форми гурткової роботи.