ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ ДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
26 лютого 2021 року під головуванням Наталії Стиркуль відбулося пленарне засідання четвертої сесії Дмитрівської сільської ради восьмого скликання. У роботі сесії взяли участь прокурор Знам’янської місцевої прокуратури Лілія Джулай, члени виконавчого комітету, керівники відділів сільської ради., установ та організацій.
У ході роботи сесії депутати заслухали звіт про виконання Програми соціально-економічного розвитку Дмитрівської сільської ради на 2019-2020 роки, внесли зміни до Програми соціально-економічного розвитку на 2021 – 2023 роки, затвердили Програму відшкодування компенсації за перевезення окремих категорій громадян на приміських маршрутах автомобільним транспортом загального користування на 2021 рік.
Заслухавши інформації начальника фінансового відділу сільської ради Анастасії Заєць з питань виконання сільських бюджетів Дмитрівської та Іванквецької сільських рад, депутати затвердили звіти про виконання бюджетів, а також внесли зміни до рішення сільської ради від 22 грудня 2020 року №59 «Про бюджет Дмитрівської сільської територіальної громади на 2021 рік».
В процесі роботи депутати змінили назву Дмитрівської сільської ради Знам’янського району Кіровоградської області, її виконавчих органів та назву Дмитрівської об’єднаної територіальної громади, затвердили передавальний акт комісії з реорганізації юридичної особи - Іванковецької сільської ради та ухвалили низку рішень з майнових питань.
На сесії також було затверджено старосту сіл Іванківці, Заломи, Юхимове та введено її до складу виконавчого комітету сільської ради, передано юридичну особу – заклад дошкільної освіти «Ягідка», його майно на баланс відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради, а також затверджено Статут закладу.
Сільська рада утворила відділ у справах дітей та затвердила Положення про нього, затвердила Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності та відділ економічного розвиту та інвестицій новій редакції, а також прийняла важливі рішення по земельних питаннях.