Покрокова інструкція щодо реєстрації осіб як безробітних в державній службі зайнятості

Кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?
Крок 1. Вибір центру зайнятості:
з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування;
тут же ви знайдете електронну поштову скриньку цього центру зайнятості.
Крок 2. Підготовка заяв:
завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітного та Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;
роздрукуйте заяви;
заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);
зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв (безкоштовні інтернет-додатки для сканування документів шукайте у Google Play чи AppStore).
Крок 3. Підготовка документів:
уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;
складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;
зробіть скан- або фото-копії своїх документів.
Крок 4. Формування е-листа:
оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа обраного вами центру зайнятості (Крок 1);
у темі листа зазначте прізвище, ім’я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів – Петренко Іван Петрович»;
у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.
Увага!!! При формуванні е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!
Крок 5. Подання документів:
надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вами центру зайнятості.
Нагальне прохання: Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!
Крок 6. Надання статусу безробітного:
чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).
Крок 7. Тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником.
Також, шукайте додаткову і актуальну інформацію на офіційному вебсайті державної служби зайнятості та його вебсторінках "Освітній портал" і "Профорієнтація та розвиток кар’єри", у особистих е-кабінетах та на верифікованій Фейсбук-сторінці державної служби зайнятості.
Звертаємо вашу увагу! Заявник несе відповідальність за достовірність та повноту поданих відомостей та документів.
Відповідно до вимог Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.
При цьому, доводимо до вашого відома, що центр зайнятості виконує свої повноваження щодо здійснення верифікації поданих вами документів та розслідування страхового випадку.


Новини на цю ж тему
Щодо яких категорій громадян законодавство передбачає додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню?
Нове у законодавстві: організація трудових відносин в умовах воєнного стану
Новокостянтинівська та Інгульська шахти запрошують на постійну роботу
Бажаєте започаткувати власний бізнес? Не знаєте з чого почати – пройдіть курси за програмою «єРобота»
Програма єРобота дії: отримай мікрогрант на створення або розвиток власного бізнесу
«На що жити?» та «Що робити далі?»: добірка корисних посилань для переселенців
Реєстрація заявок з бізнес-ідеями для участі в Програмі розширення можливостей жіночого підприємництва відкрита до 10 серпня!
Мікрогранти: що треба знати про підтримку від держави
Визначення розміру допомоги по безробіттю
Призначення допомоги по безробіттю ВПО: від чого залежить розмір та на який період призначається
Нова форма 3-ПН: чи можна буде подавати звітність про вакансії в електронній формі?
Знам'янський МРЦЗ про зміни у законодавстві в умовах воєнного стану
Компенсація для роботодавців: хто може отримати державну фінансову підтримку
Клієнтам служби зайнятості: покрокові інструкції до дій
Телефонна «гаряча» лінія Кіровоградського обласного центру зайнятості
Як можна зареєструватись у центрі зайнятості через застосунок “Дія”?
Нові механізми інтеграції малозабезпечених безробітних до праці
Фінансова допомога на здобуття економічної самостійності: нове для членів малозабезпеченої сім’ї
Звітуємо про виконання квоти з працевлаштування: що треба знати?
Надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї
Для користування послугами служби зайнятості можна використовувати цифрові документи з Дії

Як зараз здійснюється обслуговування клієнтів у центрах зайнятості?

Фінансова підтримка та зменшення адміністративного тиску: які зміни передбачає Проект закону України №4429?

Онлайн-освіта: безробітні Кіровоградщини можуть безкоштовно пройти 3800 навчальних курсів

ДІЄмо вдома: як зареєструватися в службі зайнятості не виходячи з дому

Як безробітним Кіровоградщини отримувати інформацію щодо нарахування допомоги по безробіттю онлайн?

Знам’янський центр зайнятості відновлює прийом

На Кіровоградщині стартує конкурс на звання «Кращий роботодавець року»

Допомога по частковому безробіттю на період карантину для ФОП

Відтепер допомога по частковому безробіттю не оподатковується

До уваги роботодавців Кіровоградщини! Шляхи співпраці із службою зайнятості в умовах карантину

Призначення житлових субсидій для безробітних: окремі питання та механізми

Допомога по безробіттю дистанційно: зразки заяв та покрокова інструкція дій

Як під час карантину зареєструватися в службі зайнятості

Шановні шукачі роботи та роботодавці!

Ситуація на ринку праці міста Знам’янка та Знам’янського району

Центр зайнятості. Прийом громадян.

До уваги роботодавців!
