До уваги роботодавців Кіровоградщини! Шляхи співпраці із службою зайнятості в умовах карантину
Служба зайнятості Кіровоградської області у період карантину продовжує працювати та надавати послуги як шукачам роботи, так і роботодавцям. Роботодавцям сприяє в укомплектуванні вакантних посад, шукачам роботи – у працевлаштуванні на актуальні вакансії.
Задля задоволення кадрової потреби юридичних та фізичних осіб, які використовують найману працю, роботодавець має подати до служби зайнятості звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати відкриття вакансії.
В умовах сьогодення, означену інформацію можна подати як засобами електронного чи поштового зв’язку, так і через скриньки для кореспонденції, що розміщені біля входу в приміщення центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості.
Сьогодні, служба зайнятості пропонує роботодавцям скористатися сучасним електронним сервісом «Електронний кабінет роботодавця», який зорієнтований на підвищення комфорту співпраці центру зайнятості з роботодавцем та економії часу, у т.ч. й подання звітів.
Створивши власний «Електронний кабінет» кожен роботодавець має можливість спілкуватись з центром зайнятості в онлайн режимі зі свого комп’ютера чи мобільного телефона. Тож, для створення такого кабінету роботодавцю необхідно звернутись до служби зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/)/
Працюючи під гаслом «Доступність, співпраця та зручність» і використовуючи сучасні методи роботи, фахівцями служби зайнятості буде досягнута головна мета –кожен українець матиме достойну роботу з гідною заробітною платою. А кожен роботодавець був забезпечений кваліфікованими кадрами.
Щиро сподіваємося на плідну співпрацю.
Відділ організаціїнадання послуг роботодавцям Кіровоградського обласного центру зайнятості